Zgłoszenie reklamacyjne
- Zgłoszenie reklamacji:
Zgłoszenie reklamacji odbywa się wyłącznie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://novahouse.pl/kontakt/
- Treść wiadomości:
W treści wiadomości należy obowiązkowo podać:
— Adres inwestycji,
— Datę zawarcia umowy.
- Opis reklamacji:
Należy szczegółowo opisać w punktach:
— Co podlega reklamacji,
— Z jakich przyczyn reklamacja jest składana.
- Kontakt od Novahouse:
— W terminie do 7 dni od zgłoszenia, przedstawiciel Novahouse skontaktuje się na podany adres e-mail w celu ustalenia dalszego postępowania.
— Może być konieczne dostarczenie dodatkowych dokumentów, zdjęć, informacji lub ewentualna wizja lokalna.
- Decyzja w sprawie reklamacji:
— Po zakończeniu powyższej procedury, Novahouse wyda decyzję w przedmiocie reklamacji.
Dodatkowe informacje:
— Reklamacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową - online.
— Aktualne informacje dotyczące statusu reklamacji będą przekazywane mailowo.
— Brak możliwości załatwienia sprawy drogą bezpośrednią, spotkania w siedzibie.
— Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, zgłoszonych po odbiorze mieszkania (po podpisaniu protokołu odbioru) przez Zleceniodawcę.
— Gwarancja nie będzie podlegać rozpatrzeniu w przypadku jeśli Zleceniodawca będzie próbował częściowo lub całościowo naprawiać usterkę na własną rękę przed wizytą przedstawiciela Novahouse.